Print

Verslo kliento interesų prioritetas

Visada veikiame taip, kad tai labiausiai atitiktų Jūsų verslo interesus, be nereikalingo „pabranginimo“. Dirbame Jums, ir būtent Jūsų lūkesčių patenkinimui ar viršijimui skiriame visas mūsų pastangas, tuo pačiu neatlikdami nereikalingų ir vertės nekuriančių užduočių.

Esame organizacija, kuri mokosi iš savo patirties ir nuolatos tobulėja. Nesustojome ir po to, kai 2009-aisiais „Žinių ekonomikos įmonės 2009“ apdovanojimuose patekome tarp 14-os pažangiausių Lietuvos įmonių. Įdiegėme ir naudojame integruotus užklausų valdymo, Klientų aptarnavimo sprendimus, pažangias ir pripažintas pavedimų, projektų (bylų), dokumentų bei kokybės valdymo sistemas. Taikome griežtą vidinę kontrolės ir vidinių peržiūrų programą, nuolatos optimizuojame procesus.

Siekdami konsultuoti savo klientus ir užtikrinti greitesnę, tikslesnę ir veiksmingesnę darbo eigą, sukūrėme ir nuolatos tobuliname mūsų žinių valdymo sistemą, kuria naudojasi visi kontoros teisininkai. Jos dėka, spręsdamas kliento teisės ir verslo problemas, kiekvienas teisininkas gali panaudoti bendrą visų kontoros teisininkų išmintį (know-how), pakartotinai panaudoti ankstesniuose pavedimuose išsaugotą, surūšiuotą ir pasidalintą informaciją. Tai leidžia mums atsakyti klientui greitai ir profesionaliai, negaištant laiko ieškant reikiamos informacijos.

Prieš pradėdami vykdyti pavedimą, pateiksime Jums Įsipareigojimų laišką, kuriame yra ši informacija:

  1. kokias teisines paslaugas Jums teiksime;
  2. kas bus atsakingas už Jūsų pavedimą;
  3. kaip mes skaičiuosime honorarą už savo teisines paslaugas;
  4. preliminari informacija (gali būti susitarta dėl fiksuoto užmokesčio, gali būti pateiktas apytikris ir preliminarus įvertinimas arba galima kaštų skalė) apie galimas bendras išlaidas;
  5. mūsų pretenzijų nagrinėjimo procedūra.

Kaip mūsų klientas galite realiuoju laiku naudotis tais pačiais duomenimis bei informacija, kurią naudoja mūsų teisininkai. Prisijungę galite su mumis diskutuoti, matyti, kaip įgyvendinami Jūsų projektai, pavestos užduotys, sužinoti apie jų eigą bei padėtį, integruotoje dokumentų valdymo sistemoje rasti visus savo dokumentus, juos komentuoti, o know-how skyriuje rasti Juridicon teisininkų ruoštas publikacijas, įvairių dokumentų pavyzdžius, atrinktą teismų praktiką. Trumpųjų žinučių dėka galima dar operatyviau ir konfidencialiau susisiekti su savo teisininku, aptarti paruoštą dokumentą, gauti atsakymą į rūpimą klausimą ar pan.

Mes tikime, kad, norėdami maksimizuoti mūsų santykių su klientais efektyvumą, turime dirbti ne kaip tiesiog klientas ir teisininkas, o daugiau kaip partneriai. Kadangi dauguma mūsų klientų turi verslo tikslų užsienyje, suteikiame galimybę Klientams tiesiogiai susisiekti su mūsų partneriais.

Juridicon vadovaujantysis partneris advokatas Laimonas Marcinkevičius yra atsakingas už kontoros taktikos įgyvendinimą ir tobulinimą, procesų priežiūrą bei kontrolę.